הר 400 הוד השרון – הזדמנות להגיע לדירה בכ-54% ממחירו

הזדמנות יוצאת דופן מושכת משקיעים רבים לרכישת קרקע במתחם הר 400 הוד השרון רגע לפני הפשרה

עד כמה העסקה במתחם היוקרתי החדש בפרוייקט הר 400 הוד השרון משתלמת? בדקנו ומצאנו מה גורם למשקיעי נדל"ן לנהור למתחם הוד הירקון ומדוע חברות נדל"ן משקיעות היום מיליונים בקרקע הזו.

בניינים 1

רבים מאיתנו חולמים למצוא הזדמנות פז להשקעה, כאלו שבעבר היו הרבה יותר נפוצות. לפני כ-20 שנה, רבים השכילו להניח ידם על קרקעות במחירים אטרקטיביים ולהפיק מהן בחלוף השנים רווחים נאים. היום, כדי להשיג נכס באזור יוקרתי במחיר נמוך בהרבה ממחיר השוק, נדרשת חשיבה יצירתית והישאר כל הזמן עם אצבע על הדופק.

מאת: תמיר מור | מדור נדל"ן | 22 ביולי 2021

הקרקע אינה זמינה לבניה

חברת ארבל יזמות והשקעות בע״מ מציעה כעת הזדמנות לרכישת קרקע בהוד השרון שבמבט ראשון נראית טובה מכדי להיות אמיתית.

כיצד נפתחה בפני משקיעים האפשרות לרכוש דירה חדשה בלב לבה של הוד השרון המתפתחת ב-54% ממחיר השוק?

צוות החברה סיפר לנו יותר על השיטה המהפכנית שמיישמת החברה כדי להנגיש את הקרקעות לציבור ומבהיר מדוע נכון ל-2023, השקעה בקרקעות לפני הפשרה במתחם הוד הירקון הוד השרון היא ההזדמנות הנבונה ביותר.

זוגות צעירים רבים שואפים לרכוש דירה בכוחות עצמם. כיצד הם יוכלו לרכוש דירה במחיר נגיש, ועוד באזור מבוקש כמו נוף הירקון הוד השרון?

מחירי הדיור בישראל נמצאים בעלייה מתמדת. אם לפני 20 שנה ידם של זוגות רבים הייתה משגת לרכישת דירה, גם באזורים אטרקטיביים, הרי שהיום עם תנאי המשכנתאות ומחירי הדיור הנוכחיים, עבור רבים, ללא עזרה מההורים, מדובר בחלום רחוק.

לכן, כיום זוגות ניצבים מול טווח אפשרויות מוגבל. הרוב בוחרים לגור בשכירות ובמקביל לחסוך בצד סכום שיספיק להון עצמי לקבלת המשכנתא. גם כאן, משמעות הדבר בסופו של דבר היא התחייבות למשך עשורים בהם יידרש מאיתנו להחזיר סכומי עתק המתעלים בהרבה על סכום ההלוואה המקורי. עם זאת, ישנה אפשרות נוספת אשר קהלים רחבים יותר ויותר מזהים בשנים האחרונות וממהרים לנצל.

לחיצת יד 1

כחברת יזמות נדל"ן, חברת ארבל יזמות והשקעות ובראשה תמיר מור נמצאת בחיפוש מתמיד אחר הזדמנויות משתלמות להשקעה. אנו פועלים במרץ כדי להפיק את הרווחים המשתלמים ביותר עבור המשקיעים שלנו ועל מנת לספק היצע השקעות רחב ואטרקטיבי. לאחרונה, זיהינו מגמה הולכת וגוברת. חברות ענק החלו לרכוש קרקעות בהוד השרון במאות מיליוני שקלים. ארבע חברות נדל"ן רכשו מעל 150 דונם במתחם הר 400 הוד השרון כשרואים נהירה כזו, המשקיע הנבון יזהה שיש כאן הזדמנות שחשוב לבחון מקרוב.

הר 400 הוד השרון עסקת ענק

אז מה קרה שם בעצם?

במקום לחסוך להון עצמי ורק אז לקחת משכנתא ולהיכבל אליה לכל החיים, או לרכוש קרקע מופשרת במתחם הוד הירקון הוד השרון בסכום של מעל 1,300,000 ₪, המשקיעים הללו מינפו את ההשקעה בקרקע לשלב הבא. 

הם זיהו את פוטנציאל ההפשרה בזמן ורכשו את הקרקע כשהיא עדיין במעמד קרקע חקלאית. הקרקע, שערכה עדיין נמוך, מיועדת למתחם יוקרה באזור אטרקטיבי בהוד השרון וצפויה להכפיל ואף לשלש את ערכה בשנים הקרובות. לאחר קבלת אישורי הבניה, ניתן יהיה להפיק רווח עצום מכל דירה שתיבנה על קרקע שנרכשה בשליש הערך של קרקע מופשרת. הבנו בהקדם שזוהי מגמה שאנו חייבים לקחת בה חלק.

לפרטים נוספים :

    אחר תקופה ארוכה של חיפושים אינטנסיביים לרכישת קרקע בהוד השרון, מצאנו את ההזדמנות המיוחלת. רכשנו קרקע לפני הפשרה במתחם הר 400 – הוד הירקון בלבה של הוד השרון המיועד למגורי יוקרה. לאחר שערכנו בדיקת שמאות, ההשערות שלנו הפכו למציאות בדוקה – מדובר באפיק השקעה שאין שני לו אשר יאפשר לנו להכניס רווח של מעל מיליון שקלים מכל יחידת דיור שתיבנה. למשקיעים מדובר במהפכה של ממש. זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה "מהניילונים" במתחם יוקרה באזור השרון המתפתח בהון עצמי של 525,000 ₪ בלבד מבלי להיכבל למשכנתא".

    זה כמעט נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, איך ייתכן שלא שמענו עדיין על הפתרון המהפכני הזה?

    "אפיק ההשקעה הזה באמת לא זכה ליותר מדי פרסום. יש שתי סיבות עיקריות לכך, ככל הנראה:

    ראשית, יש לא מעט שמועות והפחדות אודות רכישת קרקע לפני הפשרה ואנשים מפחדים לספוג הפסדים. על אף שמקרים כאלו אכן קיימים, ברגע שלומדים היטב את הנושא, יודעים לזהות היכן נמצאות ההזדמנויות האמיתיות.

    שנית, מדובר בהזדמנות משתלמת, אך מורכבת. היא דורשת מהמשקיע להקדיש זמן וכוחות כדי להבין את הנושא לעומק, לזהות את הפוטנציאל ולחפש אחר ההזדמנות שתתאים לצרכים וליכולות שלו. 

    מחירי הקרקעות בהוד השרון נמצאים בעלייה מתמדת. בכל נקודת זמן, ההשקעה שלנו רק הולכת ונעשית רווחית יותר גם לפני קבלת אישורי הבניה. מן הרגע שמגיע האישור הסופי, שווי הקרקע שרכשנו במחיר נמוך בהרבה מקרקע מופשרת ינסוק בשיעורים אדירים.

    אז תכניסו אותנו לעניינים, איך זה עובד בעצם?

    "בעוד שדירה חדשה מקבלן באזור עולה מעל 4.3 מיליון ₪, קרקעות לפני הפשרה זמינות ב 525,000 ₪ בלבד. כאן, סבלנות היא שם המשחק. אנחנו רוכשים את הקרקע בזול ופשוט "דוגרים" על ההשקעה שלנו עד שתתחמם. מהרגע שוועדת התכנון תאשר את מתווה תכנון הבנייה, ההשקעה שלנו מוכפלת. כעת, ניתן לבנות דירות חדשות במתחם יוקרתי בהוד השרון עם השקעה ראשונית של 525,000 ₪ בלבד. 

    על מנת לסבר את האוזן – רכשנו קרקע ב 525,000 ₪ ולאחר תוכניות הבנייה המפורטות ופרצלציה של המתחם, ערך הקרקעות מזנק ל-1,300,00 ₪. לנו זה משאיר ביד רווח נקי של כ 800,000 ₪. לאחר השלמת הבניה, יש לנו בידיים דירה בשווי מעל 4.3 מיליון ₪ והרווח הנקי שלנו בסוף הוא מעל 2 מיליון ₪ שהפקנו על ידי השקעת סכום שרבים מוכנים לתת לבנק כהון התחלתי למשכנתא. 

    שלושה שמאים שונים ביצעו הערכות מדוקדקות ואמתו את הערכות השווי הללו".

    אז מה הסכום הכולל שיש להשקיע בפועל כדי להגיע אל הדירה?

    "ישנן 3 נקודות שונות בהן אנחנו נדרשים להשקיע סכום בהשקעה שלנו.

    הפעימה הראשונה היא ברכישת הקרקע עצמה – כאמור, השקעה של 525,000 ₪, בתוספת הוצאות רכישה של כ 25,000 ₪ נוספים. לאחר השלב הזה, אנו ממתינים להפשרת הקרקע.

    הקרקע הופשרה? זה הזמן להגיש בקשה להיתרי בנייה. כעת נדרש תשלום נוסף – היטל השבחה בסכום משוער של כ-270 אלף ₪. גם אם אין לכם אפשרות להשקיע 270 אלף ₪ נוספים, תמיד ניתן למכור בשלב הזה את הקרקע, שערכה לאחר הפשרה הוא כ-1,300,000 ₪ וליהנות מרווח נאה על ההשקעה, גם אם לא ממשיכים לדירה".

    אני רוצה לדעת עוד:

      ואם החלטתי להמשיך לבניית הדירה, איזו השקעה נדרשת?

      "את הוצאות הבנייה עצמה כבר אין צורך להביא באופן פרטי, ברוב הפרויקטים הללו נכנסים גורמי מימון לתמונה שיספקו הלוואות לבניית הדירות. המשקיע יישא אך ורק בעלויות הריבית".

      אז נשמע שזהו הזמן האידיאלי להשקיע

      "עם כל יום שעובר, הסיכוי לעליית ערך הקרקע גובר. התזמון הוא המפתח כאן ולכן ככל שנזדרז, הסיכוי שנרכוש את הקרקע במחיר נמוך נשמר. 

      המועצה הארצית כבר הכריזה על כוונתה לייעד את הקרקע לרובע המגורים. לאחר שיוגשו התוכניות הסופיות, מחיר הקרקע יעודכן ובשלב הזה ניתן למכור ברווח או להמתין לאישורי הבנייה. איך שלא נבחר לפעול, מדובר בהזדמנות פז לעסקת נדל"ן רווחית במיוחד וזה התזמון המושלם להיכנס אליה".

      הר 400 הוד השרון ארצית

      לסיכום, מה הופך קרקעות בהוד הירקון הממתינות להפשרה להשקעת הנדל"ן החמה ביותר ל-2021?

      "מעבר לעובדה שהמחירים רק הולכים ועולים וצפויים לקפוץ משמעותית, ישנם עוד כמה גורמים ששווה לקחת בחשבון:

      ראשית, מהרגע שתהיה תוכנית תב"ע מאושרת, ערך הקרקע מכפיל את עצמו.

      שנית, מדובר בהשקעה בטוחה. תוכנית המתאר כבר יוצאת לדרך והבנייה היא ודאית.

      לבסוף, יש לך הזדמנות ליהנות מדירה חדשה לגמרי באזור יוקרתי במיוחד בהוד השרון שערכה נמוך ב-54% מערך השוק".

      ציר התקדמות הר 400

      אז לכמה זמן ההצעה הזו תקפה? עד מתי נוכל לנצל אותה?

      ״אנחנו מוצפים בפניות כל הזמן ולכן קשה להעריך כמה זמן עוד נותר עד שכל הקרקעות יימכרו. הרבה משקיעים כבר פנו אל חברת ארבל וביצעו רכישה ולאחר שכל הקרקעות יימכרו, סביר להניח שיהיה קשה מאוד להשיג קרקע נוספת בתוכנית.

      על חברת ארבל בכמה מילים

      חברת ארבל מובילה פרויקטים בתחום הנדל"ן. מהשבחת קרקעות פרטיות ועד הקמת קבוצות רכישה ובניה, החברה מקדמת חדשנות בעולם עסקאות הנדל"ן. את החברה מובילים אנשי מקצוע בתחום בנדל"ן ובעלי ידע מקצועי נרחב בהתמחות בקרקעות אשר בתהליכי הפשרה. בכל מיזם והשקעה, החברה מספקת למשקיע ליווי צמוד כדי להנחות אותו לכל אורך הדרך עד למיצוי האופטימלי של ההשקעה. ההזדמנויות הכדאיות להשקעה בהוד השרון צדו את סקרנותה של חברת ארבל ובשנים האחרונות היא פועלת במרץ באזור על מנת לספק ללקוחותיה הזדמנויות רווחיות להשקעה.

      חברת ארבל ותמיר מור בראשה פועלת מתוך חזון המנחה אותה לאורך כל שנות פעילותה – לסייע לישראלים ללמוד כיצד להתעשר מרכישת קרקעות, גם אם אינם כרישי נדל"ן מלידה. גם אם לא זכית לירושה מופלגת או נולדת למשפחה בעלת נכסים, ישנן לא מעט הזדמנויות להשקעה בקרקעות שתאפשר לך להרוויח מעליית מחירי הקרקע המתמדת.

      אפיקי השקעה אלו מספקים גם למשקיעים קטנים בעלי סכום מצומצם להשקעה ליהנות מרכישת קרקע עם פוטנציאל אטרקטיבי ולהיכנס לפרויקט מרגש וייחודי בהשקעה של 525,000 ₪ בלבד. משקיעים רבים כבר בחרו להקדיש את משאביהם למיזם המבטיח הזה ונהנים מייעוץ וליווי נאמן על ידי צוות המומחים המקצועי של חברת ארבל ועל ידי עו"ד המובילים בישראל בתחום המקרקעין, שמסייע להם לקבל את ההחלטות הנבונות ביותר עבור עתידם הכלכלי.

      כדי לתת ללקוחותיה ביטחון מלא בכל קבלת החלטות, חברת ארבל אינה רק מלווה את הלקוח, היא שותפה למטרותיו. הון החברה מושקע בכל פרויקט המוצע למשקיעים השונים ולכן הרווח שלך הוא גם הרווח שלה.

      רוצה לקבל פרטים נוספים על אחת מהשקעות הנדל"ן החמות ביותר שמושכות משקיעים רבים אל הוד השרון? גם בימים אלו אנחנו איתך. כדי ללמוד עוד על פרויקט "הוד הירקון" ולתיאום פגישת ייעוץ ראשונית בזום ללא כל התחייבות, ניתן להשאיר את פרטיך כאן.

      תחזרו אליי בבקשה

        כתיבת תגובה