שביל התפוזים הוד השרון

קרקע להשקעה בהוד השרון

מתחם שביל התפוזים הוד השרון

במקום הפסטורלי והירוק ביותר בהוד השרון, במרחק לא רב מנחל הדס השופע חיים ומסלולי טיולים, נמצא מתחם שביל התפוזים הוד השרון הנהנה ממיקום אטרקטיבי בצידה הדרום-מזרחי של העיר בסמוך לסביבה המאופיינת בבניית מבני מגורים צמודי קרקע, המעניקה לו פוטנציאל נדל”ני רב. מתחם שביל התפוזים הוא חלק משכונת שביל התפוזים בהוד השרון הנחשבת לשכונת מגורים נחשקת ובעלת ביקוש רב.

המתחם משתרע על פני כ-250 דונם, כאשר תוכנית הרחבתו כוללת פיתוח בשטחים חקלאיים. לפיכך ולאחר מתן כל האישורים הדרושים, יספק המתחם 2,200 יח"ד המהוות נתח נכבד מהתוספת הריאלית של יח"ד בתכנית המתאר של הוד השרון.

מתחם שביל התפוזים בהוד השרון מספק למשקיעים שילוב מנצח בין מגורים עירוניים בסביבה כפרית, ירוקה ושופעת טבע, לצד מיקום אסטרטגי באזור המרכז, סמוך לערים מרכזיות כמו הרצליה, רמת השרון וכפר סבא, שמעניקות לו יתרון בולט בהשקעה בעיר. כחלק בלתי נפרד מהוד השרון אחת מהערים המבוקשות ביותר בישראל, נהנה מתחם שביל התפוזים מכל היתרונות הבולטים של העיר וביניהם מוסדות חינוך איכותיים, מקומות בילוי ופנאי הרבים, פארקים מטופחים וחווית מגורים בלתי מתפשרת ואידאלית שמושכת אליה משפחות צעירות ומגוון משקיעים. חברת ארבל מציעה למשקיעים מגוון אפשרויות השקעה בשטחים שונים במתחם זה, בהתאם לתכנית המתאר הארצית של הוד השרון (תמ"א 35/10), תכנית המתאר המקומית ותוכנית העיר (תוכנית הר (2050

 

למה ההשקעה מעניינת?

מתחם שביל התפוזים הוד השרון מקודם על ידי הועדה המחוזית לכן, מדובר בהזדמנות נדירה וחסרת תקדים לרכישת נכס מניב באזורים הטובים והמבוקשים ביותר במתחם שביל התפוזים היוקרתי. למרות שהקרקע עדיין לא זמינה לבניה בשלב זה, הרי שהשקעה בקרקע במתחם הינה בעלת פוטנציאל רב מכיוון שעל פי הערכה שמאית, הצפי להפשרתה נא בין  5 ל-7 שנים וצופן בחובו עלית ערך פוטנציאלית של מאות אחוזים. על פי תקן שמאות 22, התקן ממשלתי להערכת שווי קרקעות, שווי קרקע זמינה לבנייה במתחם שביל התפוזים עשוי לשלש את ערכו, תוסיפו לכך את העובדה שבשנים האחרונות אנו חווים תהליך שבמהלכו מצוקות הדיור עולה לצד התרחבות הערים. גורמים אלה מאיצים את תהליכי הפשרת הקרקעות החקלאיות על ידי רשויות התכנון והבנייה ומשחקים לטובת המשקיעים במתחם שביל התפוזים האטרקטיבי.

 

הצעות לרכישת קרקע במתחם שביל התפוזים בהוד השרון

קרקע למכירה במתחם:

תאריך עידכון אחרון 14/10/2021

עסקאות נוספות במתחם:

תאריך עידכון אחרון 14/10/2021

לכל העסקאות יש לקחת בחשבון עמלת תיווך בגובה של 50 ש”ח למטר פלוס מע״מ ולא פחות מ 20,000 שח פלוס מע״מ לכל רכישה, עמלה זו הינה עבור איתור העסקה, שיווק ופרסום, ליווי ומתן מידע לרוכשים וכן ליווי הרוכשים עד מימוש העסקה וקבלת הזכויות בטאבו.

הקרקע אינה זמינה לבניה 

מתחם שביל התפוזים הוד השרון - מצב סטאטוטורי

07/2017 – אושרה תוכנית הר 2050 היא תוכנית המתאר הכוללנית של הוד השרון כאשר מתחם 1.4 הוא מתחם שביל התפוזים אשר קיבל את אישורו כחלק מתוכנית הר 2050

06/2020 – קידום מתחם 1.4 בתוכנית הר 2050 עבר לידי הועדה המחוזית 

שלב הבא – הכנת תוכנית מפורטת למתחם ע"י הועדה המקומית הוד השרון 

הבדלים בין הגושים – גוש 6413 בתוכנית הר 2050 מופיע כקרקע לטובת מגורים וייעוד גוש 6657 הינו לטובת פארק עירוני יחד עם זאת בתמ"מ 21/3 יעוד שני הגושים הינו לטובת מגורים, הזכויות העומדות לבעלי הקרקעות בגוש 6657 יתורגמו לזכויות באיזור המיועד למגורים. 

ט.ל.ח – המידע שמופיע באתר זה הינו מידע לציבור, כל משקיע הבא לרכוש קרקע חייב לבדוק את ייעוד הקרקע וההתאמה לצרכיו ע"י בעל מקצוע מוסמך.

תממ 21/3 אשר מהווה בסיס היסטורי לתוכנית שביל התפוזים

תוכנית שביל התפוזים הוד השרון – המתחם ממוקם בחלק הדרום מזרחי של הוד השרון ממזרח למושב גני עם וממערב לכביש 40 

 

תשריט הר 2050 מתחם 1.4

מזרחית למושב גני עם ומערבית לשכונת גיל עמל בהוד השרון מתוכנת שכונת מגורים בת כ 2230 יחידות דיור על שטח כולל של כ 600 דונם

לינקים למידע רלוונטי נוסף 

הר 2025 מתחם 1.4 – עמוד 37

במתחם מוכננים שטחים לטובת קרית חינוך, פארק שכונתי, קרית ספורט ועוד שטחים לצרכי ציבור.

לפרטים נוספים:

    לתיאום פגישה:

      מתחם 1.4 הר 2050 עמודות
      גושים וחלקות שביל התפוזים תמונה 1
      גושים וחלקות שביל התפוזים תמונה 2

      גושים וחלקות בתוכנית שביל התפוזים הוד השרון

      גוש 6413 – במלואו בתוכנית הר 2050

      גוש 6657 – במלואו בתוכנית הר 2050

      עסקאות זמינות נכון להיום:

      # תאריך עידכון אחרון 22/08/2021

      ייעוץ ליווי והדרכה ברכישת קרקע בשלבי הפשרה לפרטים לחץ כאן 

      רכישת קרקע בשלבי הפשרה זה דבר מורכב ודורש ידע, לחץ כאן לקבל כמה טיפים בנושא 

      למידע על תוכנית הר 400 הוד השרון, תוכנית למגורים בדרום מערב הוד השרון.

      קישורים רלוונטים למתחם שביל התפוזים הוד השרון

      סרטון בנוגע לתוכנית המתאר של הוד השרון הר 2050